Dla klientów
+48 668 353 553

Regulamin
 

Warunki ogólne
1. Aby złożyć zamówienie klient musi się zarejestrować, co oznacza akceptację ogólnych warunków. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Rejestracja oznacza podanie swoich osobowych danych do naszej firmy. Te dane są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ust. .z 1997 nr 133 poz. 883. Dane będą wykorzystywane dla realizacji zamówienia.Nie będą udostępnianie osobom trzecim.
2. Wszystkie ceny podane są netto za jedną sztukę. Dla klientow z Polski VAT jest doliczany po dodaniu produktów do koszyka.

Szanowni kupujący i partnerzy z branży obuwniczej!

Warunki współpracy ustalamy w oparciu o wewnętrzne zasady firmy Pako Bako aby nasza komunikacja biznesowa była owocna w teraźniejszości i pożądana w przyszłości. Poświęć teraz 5 minut na uważne zapoznanie się z warunkami współpracy, a zaoszczędzisz wiele godzin później.

Sklep internetowy powstał z myślą o właścicielach placówek handlowych, sklepach internetowych oraz wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą obuwia.

  1. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin po dokonaniu wpłaty. Zwykle - w dniu zapłaty. W okresach dużego obciążenia mogą wystąpić opóźnienia. (kwiecień-maj i wrzesień-październik)
  2. Po skompletowaniu zamówienia jest ono zarezerwowane na 3 dni robocze. Jeśli płatność nie wpłynie w tym czasie, zamówienie zostanie anulowane.
  3. Towar może zostać wysłany po pełnej płatności lub za pobraniem.
  4. Aby zapobiec ewentualnym problemom wynikającym z braku par lub oczywistych uszkodzeń, sprawdź produkt natychmiast po otrzymaniu. Z naszej strony wniosek o brak zostanie rozpatrzony tylko wtedy, gdy reklamacja zostanie skierowana do firmy kurierskiej.

Polecamy również przeczytać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - ODPOWIEDZI NA PYTANIA

WARUNKI REKLAMACJI:

W przypadku otrzymania butów nie do pary i oczywistej wady fabrycznej istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu. Warunkiem koniecznym rozwiązania problemu jest zgłoszenie reklamacji w ciągu 3 dni od momentu otrzymania zamówionych butów. Ponownie przeliczymy kwotę zwrotu przy następnym zamówieniu.
Producenci nie uznają za wadliwe (przesyłka zwrotna na koszt kupującego)

  • zapach obuwia
  • problem ze świecącymi elementami
  • napisy na podeszwie
  • odcień na zdjęciu jest inny niż w rzeczywistości
  • marka\napis na butach nie zgadza się z opisem
  • buty wykonane ze skóry naturalnej posiadają fałdy

 

 

Towary niesprzedane lub te, które Ci się nie podobały, nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Buty są dostarczane na stronie z różnych fabryk „tak jak jest” na zdjęciu. Nie wiemy, jak będzie się zachowywał podczas eksploatacji. Staramy się współpracować tylko ze sprawdzonymi producentami, jednak modele podlegają wymianie i zwrotowi na warunkach określonych powyżej oraz z zachowaniem poniższych zasad:

  • reklamacja dotycząca jakości jest wysyłana do Viber twojego menedżera
  • do reklamacji należy dołączyć zdjęcie przedstawiające brak towaru
  • zwroty przyjmujemy TYLKO w oryginalnym opakowaniu (kartonie)

Zawsze stoimy po stronie Kupującego w kwestiach spornych przed producentem, jeśli sam Kupujący zapoznał się i spełnił warunki współpracy z naszą firmą.